dijous, 12 de febrer del 2015

Missatge de Càritas

 Febrer 2015 

Una vegada i una altra necessito recordar el passatge que Jesús va llegir a la sinagoga de Natzaret:


L’Esperit del Senyor reposa sobre meu,
perquè Ell m’ha ungit.
M’ha enviat
a portar la bona nova als pobres,
a proclamar als captius la llibertat
i als cecs el retorn a la llum,
a posar en llibertat els oprimits,
a proclamar
l’any de gràcia del Senyor.


Aquell dia, quan Jesús va dir: ”Avui es compleix aquesta escriptura que acabeu d’escoltar” el món s’estremí d’esperança.
M’ha estat donat un evangeli per als pobres; si m’oblidés del pobres no sabria què fer amb l’evangeli.
M’ha estat donat un evangeli de llum per als cecs; si m’oblidés dels cecs, oblidaria també que l’evangeli és llum.
M’ha estat donat un evangeli de llibertat per als oprimits; si m’oblido dels oprimits, oblidaré que l’evangeli és llibertat,
M’ha estat donat un evangeli de gràcia per als pecadors; si m’oblido dels pecadors, oblidaré que l’evangeli és gràcia.

Santiago Agrelo. Bisbe de Tànger.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada